Hvordan gør du det?

Det er så simpelt som at oprette et nyhedsbrev, kan du tilbyde sammen med din eBay® programoversigter.

I denne artikel vil jeg kort dækker, hvordan du kan bruge et nyhedsbrev til at gøre følgende:

Drej din eBay browsere til kunder

Drej eBay kunder i livslang kunder

Denne artikel vil være en to del lektion. Watch for min næste artikel (lektion) dækker grundlæggende i at skabe en effektiv nyhedsbrev. Det kan være meget simpelt at oprette et nyhedsbrev, efter et par nemme trin!

1. Drej din eBay browsere til kunder

Husk, at selvom din oprindelige mål er at slå din eBay® “browsere” til købere, du kan ikke stoppe der. Mange eBay® sælgere antage, hvis de ikke har noget “browser” er på udkig efter, så de ikke kommer til at sælge noget til denne person overhovedet. Men det er langt fra sandheden.

Du har allerede overvundet den vanskeligste del, som er at få “browser” til dine fortegnelser. Den vigtige del er at sørge for hvert besøg tæller. Du skal sørge for, at når du får en besøgende på et af dine fortegnelser, de ikke forlader indtil du har prøvet alt muligt at få deres kontakt oplysninger såsom navn og e-mail, at forsøge at konvertere dem til en kommende kunde.

Lad os sige du sælge home decor produkter og nogen besøger dine fortegnelser mens udkig efter en bestemt vindue behandling. Besøgende visninger auktionen de blev ført til og besøger også din “andre anførte elementer.” Denne særlige besøgende finde ikke hvad varen han/hun søger. Så han/hun forlader dine auktioner, og du aldrig har en chance for at gøre forretninger med denne person, højre? Forkert!

Det ville være meget enkel at invitere hver besøgende til din om mig siden, med noget gerne, “Klik her for at besøge min om mig side og modtage gratis, ugentlige tips til at hjælpe dig med at indrette dit hjem som en professionel designer for halvdelen af udgifterne.”

Når besøgende når din om mig-side, du kan give dem med enkle instruktioner om, hvordan de kan modtage dine ugentlige nyhedsbrev gratis at få tips de leder efter.

Det lyder let ikke sandt?

Det er, og på få minutter, kan du få det sat op og vil være at indsamle værdifulde navne og e-mail-adresser.

2. drejning eBay kunder i livslang kunder

Det er så nemt, men så overset i eBay® industri. Hvis eBay® er din forretning, end du har til at behandle det som sådan. Ligesom enhver “typiske” virksomhed forsøger du at gøre dit bedste i alle aspekter af salg til at sikre kunden vil vende tilbage. Men, online det er så nemt at fare vild i rokaden.

Når du afhenter en kunde, skal du være sikker på at holde kontakten med kunden, så der er ingen tvivl i dit sind, hvis de vender tilbage til eBay® for at købe noget, de vil komme til dig først.

Der er auktion programmer såsom Vendio at tilbyde stor kunde management software. Du kan nemt inkludere en “Tilmeld dig min mailing liste” link til alle e-mails efter salget. Husk, når du sælger til en kunde, eBay, de er din kunde, så du må maile dem off eBay®.

Ønskede at præsentere dem med et tilbud som, “Tilmeld dig mit månedlige nyhedsbrev og modtage opdateringer på mit produktlinje herunder anmeldelse af nynoterede elementer og medlem rabatter.”

Dette giver dig mulighed at holde kontakten med dine tidligere kunder til at holde dig frisk i deres sind. Og det giver dig også mulighed for at invitere dem til din auktionsside på en regelmæssig basis. Men husk, du skal behandle dine kunder godt. Du er nødt til at give dem gode tilbud, så de forstår dig og ønsker at vende tilbage.

Om du hente navne og e-mails af dem, der besøger din auktioner, eller som har købt fra dig, er indsamler oplysninger der er i markedet for din type af produkt absolut uvurderlige.

Hvis de er på eBay® for at købe et produkt “som” de produkter, du tilbyder, de mere end sandsynligt kommer til at købe denne type produkt igen i den nærmeste fremtid. Hvis du tilbyder dem god information og særlige rabatter, samt holde kontakten med dem, er chancerne, de vil komme til dig først for deres næste køb.